haYat eMpuNya bLog

Daisypath Friendship tickers

bAck@hOme


Saturday, July 9, 2011

Karma - Faizal Tahir (OFFICIAL VIDEO) ~~nk jerit2 sket leh.?!?

ni aq bg versi karaoke lak yer


Seumur hidup memang tak mungkin

Untuk aku terus bersama mu Seumur hidup hanya untuk

 mu Menyakitkan, memuaskan diri mu

Halalkan segala makan dan minum ku

Dan cari aku kira kau masih berani Berdepan realiti

Hey! Jangan kau sentuh

Aku bukan boneka Hey! Kamulah kamu Aku bukan

 boneka Hey! Kelak kau tahu Lewat hari mu

5 tahun dalam kegelapan

Hari ini kau bebas berjalan 5 tahun dalam kebenaran Hari 

ini hari kamu dan aku

Dan karma kan mengambil tempat

Menjemput kau pulang Ku harapkan kau kembali

Hey! Biar kau tahu


Aku bukan boneka Hey! Akulah aku Aku bukan boneka 

Hey! Kini kau tahu Lewat hari ku

Hey! Biar kau tahu


Aku bukan boneka Hey! Akulah aku Akulah aku Hey! Kini 

kau tahu Lewat hari ku

<span class=

haha b'blek kpd tjuk ats aq 2...aq nk jerit sbb dy ni(rujuk gmbo d ats) artis aq haku pling2 mnat kowt :p leh jd gla aq hahahahha 


 k la...aq blah dlu dada tata titi tutu

No comments:

Post a Comment

kEkreAtiFaN hAku